Fredag, lödag och söndag

I fredags hoppade jag stutts matta med min lillebror Hampus och då trampa han snätt med foten så han hade så ont så att vi åkte upp till akuten.
Han fick rullstol och vi vänta på en docktor i fem och en halv timme, snacka om jobbigt!
________________________________________________________________________________________________
I lördags va det påskafton,jag han inte blogga i går så GLAD PÅSK!
På kvälen hade vi gäster Wilma,Leon,Lukas,Markus och Alice.
Jag och Wilma cyklade ner till påskbrasan, och där träffade vi en snäll tjej som hätte Emilia.
Sen när vi kom hem blev det efterrätt.. Marengswich.
______________________________________________________________________________________________
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag får väll se vad jag ska göra.
Kanske va me någon.
_________________________________________________________________________________________________
(STAVNING)
Kram så länge <3 :)

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

sv: tjena tjejen! :D



jo jag vill jätte gärna fota med dig någon dag :D

vi kan ju höras av på facebook eller sms ;)

2011-05-03 @ 20:08:50
URL: http://linnhs.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0