2011

Nu börjar 2011 dra sig mot sitt slut har haft många bra dagar under året med många inte bra också! Jag har träffat nya vänner Alice brokvist, Olivia Brokvist, Tilia larsson och Karin bjering, jag har också haft ovänner men så är livet.
Jag har shoppat fått en systemkamera under året. Jag har fyllt tolv år under 2011. Vi har haft vår förts snö 2011, inte mycket men det var ialla fall snö :) Jag har fått en kattunge! En nära vän har dött ;(
Ha ett gott nytt 2012 :)
Ikväll ska vi i alla fall ha gäster Linn och Liam Tim och Leo ska komma :)
Hoppas Lilly inte blir för rädd :/
Men vi ska ha de mysigt så jag ska fixa lite på mitt rum så de e fint när kom kommer.
Men jag har tappat lust för att blogga nu ;( Så kommer inte bli lika mycket bloggning men jag tänker inte lägga ner bloggen! Glöm de! Jag älskar att blogga och att få possetiva komentarer :D
Komentera och säg vad som var ditt bästa minne från 2011.. Intressant att veta :D Men jag ska ta massvis med kort ikväll och så ska jag såklart lägga upp dom :D Linn ska ha med sig sin kamera så de nlir la bra :D
Vi ska nog fota lite tror jag :D Men nu så ska jag göra i ådning mig jag sitter fortfarande i pyjamas xD Ska lägga upp mer inlägg sen :) Men hoppas ni har haft ett bra 2011 men detta har inte varigt det bästa året för allt som hänt i Norge och Libyen.. Men aja ;/
Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Jenna ♥

Sv: Tack detsamma! Hihi, gott nytt år på dig med :)

2011-12-31 @ 15:24:38
URL: http://jennaas.blogg.se/
Postat av: engell / ellen engardt

Allt bra? :)

2012-01-01 @ 10:44:39
URL: http://engell.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0