Blogresponse

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vilken persons födelsedagsfest skulle du helst vara inbjuden till?

Selena gomez eller Justin biebers :)

När började du blogga första gången?

För ung: 2 år sedan :)

Vad bloggar du om?

Om mig själv, vad jag gör och vad jag gillar för saker Kram neennes

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?

Köpa en Iphone 4 och ett bubbelbad Kram neennes

Vad skulle du göra om du inte hade någon rädsla?

Ähm, hahah kul fråga men jag vet inte :) Kram neenne

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer
Postat av: Key

hej ! Tänkte bara säga att (OM DU VILL) så kan man göra så att din frågelåda visas på bloggen. Om du inte vet hur man gör så kan jag hjälpa dej (OCH JAG LOVAR OCH INTE PAJA DIN BLOGG) ;)

2011-12-02 @ 09:16:54
URL: http://key.webblogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0