Vinnare på veckans blogg!

Heii! Nu ska jag se ut veckans blogg, tack att ni var med och tävla det e så många och alla har underbara och fina bloggar.. Faktiskt så e ju alla vinnare men tyvärr kan jag bara välja 1 men den som faktiskt har bloggat bäst och mäst om fritid och juva livet... Vinnaren är Lisa andersson! :D Grattis :D www.llisaandreasson.blogg.se
En jätte bra blogg om fritid och foto :D
Så www.llisaandreasson.blogg.se Glöm inte den fina bloggen :D
Men alla hade jätte fina bloggar förutom 1 som tävlade som kallade sig själv (anonym och lämnade inte ut en blogg) Konstigt <3<3<3 ;D
Aja nu ska jag lägga till lisas blogg som en länk! <3


Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0