Ahh, jag mår inte bra än?! + veckansblogg! :D

Hejj, fortfarande sjuk! ahh, kan man inte bara bli frisk!
När man e sjuk smakar inget gott, allt smakar blä!
Finns bara en sak jag är sugen på Yougourt glass!
________________________________________________________________________
Dadadamdamdamdaa! veckans blogg är www.randomich.blogspot.com.
Erika som har en mycket anurlunda blogg.
Som texten svävar och mycket cool blogg.
Grattis Erika veckans blogg är din! <3
www.randomich.blogspot.com
www.randomich.blogspot.com
www.randomich.blogspot.com
www.randomich.blogspot.com
Kram så länge <3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!! :D

2011-06-05 @ 14:40:23
URL: http://randomich.blogspot.com
Postat av: alba

Erika har okså komenterat min blogg om å bli veckans blogg? Känner du henne eller? Jag visste inte vem det va?

2011-06-05 @ 19:31:10
URL: http://albaas.bloggplatsen.se

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0