Ästad! <3:D

I måndags var jag på klassresa på ästadbongård.
Vi hade disco på kvällen och vi sov i tält.
Näsa dag så gorde vi fångaarna på gården och det var jätte roligt, man var 2 lag det guldiga och det svarta...
Man tävlade mot varandra och svarta laget vann, jag var med i det andra :( Men aja..
Till kvällsmat åt vi pasta bolonese och till frukost åt vi fil med flingor... :D
_____________________________________________________________________________________
Nu sitter jag bara vid datorn och funderar villken one piece jag vill ha?
Typ ska jag ha zeparall eller jump in?
Ska jag ha mönster eller utan?
Ska jag ha svart eller rosa?
Det finns mycket att undra över :(
Bilder från ästad! :D
Vissa bilder är på fel håll :(
FÅNGARNA PÅ GÅRDEN!
Man sitter i skottkärran och en kör över vattnat :)
Milton kör jonna!
Milton tappar jonna!
Och han tapper henne igen!
Linnea w kör Linnea c!
Hon kör lungt, klarar hon det?
Svar: nee!? :D
Maja kör Emilia! :D
Ohh,går det bra eller?
Där fall hon med! :D
Kalle kör Elin! :D
Kalle orkar inte mera? PLASK!
Och igen?
Hej då! Kram så länge <3 :D

Kommentarer
Postat av: Linn Bank

det ser ut som ni hade det kul :D

2011-06-02 @ 18:05:12
URL: http://linnhs.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0