Hemma från turkiet!

Hej hej, nu är jag hemma från turkiet, jag har solat och badat.
Jah gillar inte hotellmat så jag levde på plettar till frukost och hamburgare till lunch och pomfritt till kvällsmat.
Jag har blivit ganska brun och jag har bränt mig lite här och där!
Jag har badat i polen och i havet.
Havet var jätte varmt! Jag är lite rädd för att bada i havet så pappa fick bära ut mig i havet , för jag vågade inte simma ut! haha!
Sen frågade pappa mig ifall jag ville åka vattenskoter!? Och jag sa ja, fast du får inte köra fort! Hampus fick börja, vi satt bakom pappa och han körde. Pappa körde jätte fort med Hampus och när dom hade åkt klart var det min tur och jag sa till pappa -KÖR INTE SÅ FORT MED MIG!
Pappa sa -Okej?
Men när jag satt mig och pappa satt på den så skrek jag:
-Jag kommer dö!
Pappa sa:
- Jag har ju *** inte börjat köra än!
Hahah, men sen när han väl började han köra och jag tyckte det var as roligt så jag skrek:
-Fortare! fortare!
Så pappa tog full gas och det gick så j*vla snabbt att jag skrek:
- Saktare! saktare!
Och pappa sa:
-Nu får du bestemma dig?
Men jag tyckte det var jätte roligt iallafall.
Och jag träffade en tjej som hette Alice, och hon var jag med vi hade jätte skojj!Saknar henne <3 <3 :(
Jah lägger upp bliderna senare!
Kram så länge <3 :D

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0