Stressig dag..

Tjaoo igår sov jag över hos emilia vi gick och la oss kl: 01.30. Gick upp kl: 9.00 -.- Gick hem! Åt mat! Gick ner och köpte godis, sen direkt till kör repitisiorn. Sen 1 timma rast sen konsert sen 40 min paus sen konsert ah vad jobbig dag eller? Japp det tycker jag men på konserten var Janne shaffer eller vad han nu heter med (Han skrev autografer)

Jag: - Kan jag få din autograf?
Janne: - Japp
Jag: - den är till min Farfar
Janne: Vill du inte ha en autograf då?
Jag: - Nepp jag gillar inte dig!


Kram neennes! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Naazilla

Haha!!<3

2011-11-12 @ 22:51:59
Postat av: Alexandra Sjunnesson

haha jennifer:)

2011-11-14 @ 19:23:57
URL: http://aalleexxaannddrraas.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0