Superbowl Med vänner!

Tjaoo! <3 Idag ska ett gäng till superbowl och bowla! Ska bli awsome! Vi e ganska många 30st, jag säger inte dom vuxna men alla barn kan man väll säga..
Jennifer, Hampus, Linn, Liam, Izabella, Leon, Wilma, Alice, Lukas, Markus, Tim, Leo, Viggo och Lovisa, Fast Alexandra och Alicia är bara med en stund. 14-16 ungar öj öj öj det är mkt!
Det är dom vi kommer va ikväll!
Jag och Linn ska nog fota lite, Linn ska också ha med sig sin kamera.
Så bilder kommer upp på bloggen :D
Jag ska ha på mig en svart tunika och svarta tights och mina enkla lösögonfransar dom är inte för mkt dom är lagom långa. Idag har jag kollat in 3 bloggar domma 3 bloggarna läser jag varige dag så domma blir veckans bloggar!
www.linnhs.blogg.se
www.teaelinhasterikssons.blogg.se
www.wilmahallenberg.blogg.se
Domma 3 bloggarna rekomenderar jag så ta en titt!
Kram neennes! <3 :D

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0