Svar på kommentar! :D

josefin om Godmorgon!:
Hej gör du designer gratis 
om du gör det skulle du kunna göra en till mig?
Svar: Nej, tyvärr jag gör bara designer till mina närmaste vänner! :)
_____________________________________________________________evelina om Godmorgon!:
super fin blogg, komentera gärna min.

Svar: Taack :D Dsm :)
_____________________________________________________________
Rita om Godmorgon!:
Hejhej :) HOppas allt är bra med dej!
Gillar du Twilight?
Kram ♥
Svar: Hejhej, Japp jag mår bra, Nja jag e inget Twilight fan :( ♥
______________________________________________________________
Johanna om Godmorgon!:
VINN EN EARCUFF PÅ MIN BLOGG! : 
För att tacka alla de som har varit så söta och fina 
Och hjälp till att få min blogg att bli lite bättre så 
Har jag gjort i ordning en tävling åt er alla!!
MISSA DEN INTE!!
Svar: Hehe, nej tack har redan en :)
______________________________________________________

elin om Svar på kommentar! :D:
Lämna inte ut någons IP adress, det är som om du lämnar ut någons address. Tänk på det.
Svar: Jaha, jag visste inte vad en Ip adress var, tack så mycket att du sa det så ska jag tänka på det :) Tack å hej!
________________________________________________________________'

Kram neennes! <3 :D

Kommentarer
Postat av: Alicebrokvist

hej , skanar dej grymmt mycke...

måste ses snart , kan du göra en fina nästa liak dan som din händer ? de va så fin , vill ha allt lika dant förutom rött hår?

och de ska inte stå nennes , utan alice :)

älskar dej , skulel av roligt om du kunnde göra en sån till mig :)

pussokram <3

2011-11-26 @ 20:22:39

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0