Svar på kommentar! :D

Felicia om Pumpa! :D:
Snygga naglar blev det så efter att du hade målat dom????

Vad duktig du är på att skärra ut en pumpa (eller hur man säger) har aldrig gjort det men vill gärna men det värkar jätte svårt :)
IP: 94.103.195.201

Svar: Hahah, ähm vadå blev det så efter du hade målat dom? :O Aja! Ne det är la inte svårt men jag gorde den inte själv min lillebror hjälpte till :)


elin om Vill någon att....:
vill du till mig? eller jag får se om jag har den<33
IP: 78.69.77.95


Visst tror jag kan åna det :)

Alba om Vill någon att....:
Jaa! Gör det till mej gmn ;) Skulle vara awesome !! <3 Please!
IP: 78.69.76.148

Klart gmn! <3 :)


karin om Vill någon att....:
Jag vill gärna det :)
IP: 217.73.104.23
Okej då ska jag åna det,  jag tar bilder från din facebook eller blogg.. :)


Kram neennes! <3 :D



Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0