1th day

Hey! (;
 
Idag var jag i skolan... de var 1 ny i klassen vid namn Erik.
Vi fick nya skåp och alla har växt ifatt mig.. Så kände mig som en dvärg.. men riktigt trevligt och träffa alla igen..
Och skratten anföll igårkväll när hela facebook spammades med att min kompis Milton var borta.. alla bara -SPRID! MILTON ÄR FÖRSVUNNEN!! RING HANS MAMMA OM NI HITTAR HAN! 
Efter typ 2 timmar kommer de upp i komentarer av Emil - Han sover!.. Alla bara stackars Milton han kan inte gå och lägga sig utan att facebook går under... HAHAHAH XD
 
Men nu är jag med Felicia och Alexandra.. Vi har inte gort så mkt... Nu ska vi hoppa :D
 
 
Tjaooooopoow
 
 
 
WOOPWOOP

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0