Dagen under planering

Nu sitter jag här igen och skriver.. Vaknade 9.00 för en jävla fluga surrade runt här.. Haop..
Om en vecka börjar skolan -7 dagar.. I falkenberg börjar dom skolan 10.00 idag? 
Men dagens planering är att möta min vän Felicia så ska vi hittta på något.. Senare ikväll ska jag fotas för en ny fräck header, så den kommer nog bli helt AWESOME.. 
Grejen är den att headern ska ju koppla lite till vad bloggen handlar om... och jag har ingen ide..? Men komentera vet ja!
Nu ska jag börja ställa tillbaks dygnet, lägga mig 21.00 gå upp 7.00 eller 8.00 7.30 hahahh.. Jag kommer totalt dö på Tisdaden den 22 Aug.
Sorry för web cam
Men här kommer en liten änkel outfit som jag tänkte bära idag -->
 
Tröja; Gina (?) Tights; Någon kines affär (230kr) Halspand; Ur & pen (?)
 

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0