här ska de stå en rubrik

Ja.. Bloggandet går ju inte direkt possetivt.. Jag tänke på om jag typ lägger upp grejer om Selena gomez. Tex lite nyheter och inte bara dagen outfit och bilder på mig.. En fråga läser ni min blogg eller bara kollar bilderna?.. ;)
Men ska bli bättre men ni fick en fråga och vill ha svar.. Annars blir de såhär tråkigt bloggande.. Men tänk på de.. 
Min dag har ialla fall varigt + & - 
Igår sov jag och min freakade vän i tält och de var inte de skönaste.. Vi sov i tältet till 04.20 sedan gick vi in i deras stuga och de fanns inte sängar till oss så då sa dom att vi fick sova på golvet men de vägrade min freakade vän så hennes mamma och pappa fick sova på golvet men min freakade väns mamma ville inte och och knödde sig in brevid Leon.. Min freakade väns storebror.. Han bah; Ne, mamma! De här går inte! Näää" de blir för varmt...
Så hon fick sova på golvet så tog jag och bella sängen :D  Woop woop "alice style"
Men vi packade ihop tältet och mamma hämtade mig och vi drog till morfar och mormor :D Där plockade vi lite för dom ska flytta.. jag och min underbara kusin fick dela upp mormors smycken :D Så har många nya fin fina smycken :D
Efter de har de inte hänt något märkvärdigt...
Just nu taggar jag bara morgon dagen med bästa Felicia.
Vi ska nog gå på stan kanske stranden.. ialla fall en riktig mys dag.
 
Jaha.. Då tar jag och säger godnatt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0