Last day of freedom

Ja.. Vad ska man säga.. Imorgon börjar de.
*Läxor
*Gå upp 7
*känna känslan suicide på matten
*Jävla spanska
*No freedom just homework
*Lära sig allt igen.. som jag glömt gångertabellen.
*Inte blogga så mkt..
*Facebook uppdateringarna om hur jävlig skoldagen varit eller vilken sop lärare man hade..
 
Allt detta händer på 1 dag..  Själv längtar jag till att träffa kompisarna och första dagen är alltid roligt och träffa alla nya i klassen.
Vi kommer få nya grupper och hamnar jag inte i samma som Alexandra så blir de suicide..
Här kommer jag och skriver 10 dåliga saker med skolan och 10 bra.
1. Tråkiga golv
2. Tråkiga väggar
3. Obekväma stolar
4. MATTE
5. Lärare
6. Träslöjd
7. Syslöjd
8. Att man inte får ha mobilen med lärana får ha sina
9. Att inte hamna i samma grupp som  ens bästis
10. Allt annat dåligt..
 
Dom bra sakerna är
 
1. Träffa alla kompisar
2. Skrattta ijäl sig när någon säger något
3. Få MVG
4. Musik
5. Rast
6. Kiosken
7. klassresor
8. När läranda är glada
9. När vi gör lekar
10. 1 aprill (alltid roligt att skämta med lärare)
 
Lite bilder från idag
 
 
Photo by; Me
 
 

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0