Ny design :D

 
Vad tycks? Gjort den själv :) 
Är den för tråkig?... hmm kanske de?..
 
I alla fall idag har jag varigt på Gekås med karin, köpte inte så mycket... -.- Men aja.. Var ju i Stockholm förra veckan så jag köpte ju en del där.. 
Men sedan var de kvällsmat med familjen och Benjamin.. Sedan drog jag, Hampus, Benjamin ner till netto.. Sedan skulle vi skatea hem men Benjamin mötte en del vänner.. Så då fick man stanna i 5 min typ.. men sedan kom vi hem och jag och Bene la oss i soffan och hampus vid sin geekade dator.. han kollar på den dära Pewdiepie.... Inget märkvärdigt med han men de tycker ju många så får acca de.. 
Ne men vi kollade på The Simpsons och jag kollade bloggar på datorn typ... Aop..
Sedan var de ut och hoppa alla 3 de var riktigt sköjj!
Sedan var de la soffan som gällde igen.. Efter de var de dags för Benjamin att dra hem så nu sitter jag vid datorn och bloggar och fixat en ny header av bilder från sommarlovet med min sötnos Stella :D 
Tycker faktiskt att dom bilderna är riktigt fräcka.. Militär jacka, amerikanska flaggan men rock´n´roll tecken & pistol tecken.. Helt Awesome jue? :D
Men nu får jag huvudvärk av allt detta skrivandet.. 
 
Kramisar

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0