Stockholm

Haay! Nu är jag påväg till Stockholm.. Sitter på tåget just nu, har internet så kan blogga med allt annat :D
Jag är framma i stockholm ung; 13.50 :D Och sedan ska jah träffa min goa vän Alice som jag träffade i Turkiet förra året. Hon har också en super snäl syrra som heter Oliva och en lillasyster vid namn Maja tror jag hin hette.
När jag stiger av tåget kommer de bli läskigt.. För jag har bara varigt på Stockholm Central 1 gång.. och då bytte jag bara tåg.. Var där typ i 10 min så jag har ingen aning hur de ser ut där.. Nu får hon se till att vara utanför tåget när jag kommer.. Annars blir jag nervös ;)
Men nu ska jag sova eller något är ju ändå 3 timmar till Stockholm..
 
 
 
Puss & hej

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0