Mys

Hejsan! Nu myser jag i min one piece och njuter av början på lovet. Jag målar också lite på sumopaint lite...
Har ni hört låten Antidote? Den e svin bra! Ta och lyssna på den säger jag bara!
Nu ska jag faktiskt trycka i mig lite gott gott godis :)
Just de! Ikväll så ska vi ha gäster igen, Izabella, Leon, Markus och Lukas och deras föreldrar ...
Nu på sportlovet så ska jag till Badland, SPA, en hemlig grej ( ni kommer få veta), Kanske klippa lugg.
Så får jag se hur det blir med annat..
Men nu ska jag måla naglarna och Duscha och fixa mig!
VIKTIGT VIKTIGT

Ni vet väll vad som händer om exakt om 1 vecka? Jag länkar den som gissar rätt! :D <3


Ha det bäst!!! Kram neennes :*

Kommentarer
Postat av: Linn Bank ♥

Vad händer om en vecka? :D

2012-02-18 @ 15:08:20
URL: http://linnhs.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0