Ni undrade om min kamera

* Jag har en canon Eos 1000D
* Jag Har två objektiv, ett närzooms objektiv 300mm och ett vanligt 50mm
TIPS

Tips för närzoom
* T.ex: Om du ska ta på en innebandy match så ska du ha stativ och ha så kort slutattid som möljligt..
* Rekomenderar att ha bildstabilitator om du ska ta kort med kort slutar tid.
Tips för vanligt 50mm
*Om du ska ta kort på tomtebloss ha bildstabilitator eller stativ så bliden blir still, andvänd 1sek slutartid.
*När du ska ta kort närma med de objektivet så vägrar den ofta med lura den igenom att ( anpassa den först och sen zooma, för då har den ju redan hittat skarpan så då kan du ta nära utan krongel.
Hoppas de lilla ni fick kan hjälpa er :D
Ha det bäst!! kram neennes! <3

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0