Storyline

Tjo! Nu har jag storyline :D  Storyline är att man får ett land i afrika att arebeta med i gruppen :D Och så får man olika uppdrag ;D Dagens uppdrag var att göra en kreativ bild av lim, papper. Man skulle kolla på en tavla och sen göra en lika dan, fast man får inte andväna penna eller tejp.
Men nu har vi rast och snart börjar vi än och då har vi storyline igen sen ska vi ha engelska och på engelskan ska vi kolla på Robin Hood ;S Den tecknade... Aja vidare till annat!
Jag hade ju en bloggpaus och då förlorade jag alla mina läsare :( Jag måste länka den för att få läsare! :( Så snälla jag vill inte ha det så, jag vill ha till baka mina gamla läsare och min statistik.. Nu är den inte änns nära, men jag ska nog kunna fixa det på sätt och vis.
Är skit hungrig just nu det var inte så god mat idag i skolan ;( Som tur vad hade jag md mig 2 riskakar att äta på :3
Men nu börjar jag snart så ska nog sluta skriva nu, fast jag orkar inte sluta skriva.. Heheh? Men idag kanske jag ska vara med Linnea c och vi ska ha kul isåfall! :D Men nu börjar jag så!
Ha det bäst!!! Kram neennes :*

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0