R.I.P

Nu har jag haft dig i 8-9 år.. Då är de jävligt svårt att släppa dig.. Du var helt underbar du hoppade lekte och du var så gosig, men imorse när jag såg dig ligga i buren och skaka.. Du kunde inte gå.. Jag tog in dig i min famn och tårana forsade ner från mina ögon. Du var törstig och du drack lite.. Hungrig men kunde inte äta.. En eller 2 tuggor fick du i dig.. Jag bärde upp dig på benen men du trillade bara.. Där märkte jag att tiden var inne.. De var dags för Jack att gå vidare till himlen. Vi la han i en låda och körde han till Djursjukhuset i Varberg.. Där fick han en spruta och somnade in.. Jobbigt men för honoms bästa. Du kommer ha de sjukt bra där uppe gubben!
Du såg ut som en liten liten björnunge med grå & ljusbrun päls, du är 8-9 år och kan inte längre skifta från vinterpäls till sommarpäls, jag fick borsta dig för att få bort vinterpälsen, jag tvättade dig när du inte orkade du spang efter mig i trädgården varje dag.. Du hängde efter mig var jag än gick. Här om dagen hoppade du upp i mitt knä och somnade. Jack West den bästa kaninen jag någonsin kommer ha / få. Hoppas att du alldrig glömer mig och våra stunder tilsammans, jag kommer aldrig glömma ialla fall. Jag kommer ihåg när du hade rymt från buren en snöig dag och pappa skulle ut och röka på natten och under granen satt Jack och han sprang snabbaren än en strutts fram till pappa med stora ögon och du ville att han skulle värma dig.. Eller när du rymt och de spöregnade och pappa gick ut och då satt du på trappan och väntade att någon skulle släppa in honom.
Du var helt otrolig du gorde de som igentligen inte går med en kanin. Kommer alldrig glöma dig min älskade Jack!
Minnes bilder
 
 
 
Ha de bäst Jack!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fattar inte hur svårt det måste varit, vila i frid!

Svar: Mh.. Tragiskt men sådant händer.. <3
jennifer westt

2012-07-23 @ 13:36:47
URL: http://vbgmode.blogg.se

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0