Their gone

Ja, nu har jag haft 4 fantastiksa soliga dagar med Erik & Lovisa! 
Idag var jag och lovisa på Asia SPA och de var skit mysigt vi badade massvis och jag fick faktiskt lite färg..
Jag har väldigt dåligt pigment så får typ alldrig färg.. Men doppa sig i poolen och ut på trassen och sola och färgen kommer med än gång.. De tog 5 min sedan hade jag redan så hade man fått bikinilinjer.
Ja.. Sedan drog vi hem och lagade spagetti och köttfärsås den blev lyckad.
Senare på kvällen skulle vi till mormor på släktkalas.
Sedan packade vi badväskan och cyklade till stranden, och där låg man och solade och lillebror som inte änns solade blev skit brun! Varför får alltid den som inte bryr sig färg medans den som vill ha inte får? hmm??
Efter de körde pappa upp Erik och Lovisa till tåg stationen och så hade deras pappa sakt att tåget gick kl: 17.45 igentligen skulle dom åkt 16.45 men deras pappa sa att de tåget var inställt.. Men så var de visst inte tåget som gick 17.45 var inställt.. och nästa tåg gick 18.45 och kl 18.45 skulle ju våran familj vara hos mormor.. Så vi fick ta me dom hem igen och sedan när vi skulle köra till mormor släppte vi av dom på stationen så nu are their gone..
 
 
 
 
 

Hejsvejs!
 
Kram neennes!
 

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0