Liseberg

Igår fyllde min lillebror 11 år :D De firade vi igenom arr åka till Liseberg :D
Vi åkte tåg dit och jag hade med mig Alexandra och Hampus hade med sig William :D Vi började med att gå lite i gallerian och sedan gick vi och åt på resturang, de var as gott på den resturangen och alla blev nöjda med maten :D 
Sedan tog vi spårvagn till liseberg :D 
Jag och Alexandra började att åka Lisebergbanan, sedan slängungorna och vidare. 
Jag hade aldrig åkt kanonen, Atmosfear innan så vi åkte kanonen 2 gånger och så åkte vi Atmosfear. 
När vi skulle åka atmosfear var vi as nervösa men de började att man åkte upp sakta och de tog ung: 2 min. Sedan stannade man där uppe i typ 2 sek och sedan släppte den bara! och de tog bara 3 sekunder sedan var man nere! Det var Awsome :D
Ja sedan köpte jag ett mobilskal till min Iphone 





De var de jag köpte :D 

Vad tycks? :D
Hade ialla fall en super dag!


// Jennifer



Kommentarer
Postat av: elma! :)

Hej! Jätte fin blogg :D
Kolla gärna in min! www.elmamyblog.blogg.se

Svar: tack, dsm! <3
jennifer westt

2012-06-17 @ 12:24:22
URL: http://elmamyblog.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0