Midsommar med goda vänner

Glad midsommar alla mina underbara läsare! :D Jag har dragit ner på bloggnadet men har absålut inte slutat.
Idag ska jag träffa goda vänner och ömgås med dom hela långa dagen så här kl:11.00 på morgonen är de redan 20C° ute men de ska bli regn idag.. Hoppas ialla fall inte de blir för mycket... Om midsommar bara varigt igår.. Villket väder de var igår.. Tillbringade gårdagen på stranden med mamma och bästis Bella :D 
Men nu är de lite stressit här hemma vi ska vara iväg om en timma och jag är halv klar. 
Tyvärr blir de ingen kranns i år... Har inte h8nnt fixa en ;/ Men kommer ha en fin fin blomma i håret :D 
Men nu ska jag fixa mmig
 
 
 
// Jennifer

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe det var jag för man skulle ju ställa så konstiga frågor som möjligt ;) hhee

Svar: Hahah ok
jennifer westt

2012-06-23 @ 17:14:38
URL: http://justmyphoto.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0