Praktikant



Ja! Idagh har jag ju praktiskerat :D De var sjukt roligt, jag praktiserade med Linnea http://linneassphoto.blogg.se/
* Bild 1- Jag och Linnea
* Bild 2- Jag och Linnea
* Bild 3- Coop forum tryck
* Bild 4- Min skylt som satt på min tröja "praktikant Jennifer"
* Bild 5- Jag med jobbarkläder 
* Bild 6- En del av de jag och Linnea satt dit och frontat
* Bild 7- Ännu mer vad jag och Linnea satt upp och frontat
* Bild 8- Jag när vi frontade
* Bild 9- Jag och Linnea i våra snygga jobbarkläder

De var lite info om bilderna jag fick under jobbet idag :D
Jah..? Vi började med att plocka upp typ 40.50 backar med läsk och öl de var tungt så man fick ont i ryggen :/ Sedan frontade vi allt.. Och nu undrar ni vad frontar är? Jo de är när man trycker fram allt att man flyttar fram allt så de ser mer ut av de. Sedan plockade vi i affären bara lite fixade lite. Sedan plockade vi upp allt nybakat bröd och satt up de i bageriets lucka :D
Sedan fick vi ett uppdrag att vi skulle lägga ut massvis med varor så vi la ut klänypor och myrgrejs och något trädgårds-spray och leksaks snurror. Sedan la vi ut leksaker vid leksaksavdelnignen :D
Kommer inte ihåg exakt vad vi gorde därefter men tror att vi fikade en bulle sedan jobbade vi med frukten och då la vi upp salad i datums åning.. Sedan la vi upp alla kryddor så de inte blev några luckor typ..
Sedan fick vi packa upp sallad igen.. Och sedan äpplen skulle vi lägga upp.. Sedan fick vi packa upp de sista brödet i bageriet. Sedan frontade vi läsken igen. Sedan skulle vi känna på tomater ifall datumet hade gått ur på dom.

Ja sedan gick vi bara runt lite...

Nu har jag skirvit om 7 timmar! JA vi jobbade i 7 hela timmar. Fan vad gött :D Känns bra faktiskt och de var ju roligt också! Måste göras om Linnea :D
Nu såg jag hur mycket jag skrek.. Ni pallar la inte läsa eller? hahaha x)

Aja!

// Jennifer




Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0