Sommarlov

Ja" Då gick man upp k.5.00 imorse för att man skulle ha skolavslutning och det gick super bra! Efter skolavslutningen blev de ju fika med kusinerna so vanligt.. Sedan gick vi hem och bästellde pizza och sedan slummrade jag till i någon timma i soffan. Sedan var man ju sjuuukt utråkad så jag bakade chokladbollar :D Och när man skulle ta den sista ingridiensen så hade man ju inte de hemma.. Så då cyklade jag ner till kvantum och köpte de.. Sedan kunde jag fortsätta och dom blev super goda :D
Men ikväll blir de NEWKID :D men bästa Felica! :D Kommer bli så himla roligt :D Vilka ser man där?? :D
Om man ska gå på konsert kan man ju inte komma dit och inte kunna en enda jävla låt med artisten.. Serriöst hade jag alldrig lyssnat på NEWKID innan så mnu får jag plugga låtrana X)
Domma tycker jag är bra hitills:

*Baby?
*Turbulens
*Jag gråter bara i regnet
*Gör det för

Ja de är la dom jag geekar just nu :)

den bästa är ju Turbulens och sen Baby?, gråter bara i regnet, gör de för.


Jaja! Nu önskar jag er världens bästa sommarlov! :D Med massvis med bad och Hollidays :D


// Jennifer

Kommentarer
Postat av: Felicia<3<3

Hahaha. OMG! <3 Seriöst älskar din musik smak gumman så jävla bra!! <3<3 ( det är exakt dom jag med geekar som mest! <3)

Svar: Hhahah! älskarrrej <3
jennifer westt

2012-06-14 @ 18:28:57

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0