Stan med mamma

Imorse var jag med mamma på stan :D Vi shoppade massvis.. Pallar dessutom inte lägga upp på bloggen..
Idag har jag inget planerat sitta och läsa i min bok kanske sola lite i detta underbara väder :D 
Ja.. på Fredag är de Midsommar och nu har redan halva sommaren gått!? Nu börjar de bli mörkare på kvällarna igen.. Hitills har vädret varigt super dåligt! För fasen de e ju ändå sommarlov.. Kan man få lite sol eller? förra året vid domma dagarna var de ju 20-25 varige dag.. Nu kommer vi här med 15-20 grader.. Not nice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja.. Vilka härliga sommar Outfits :) Detta är sommaren 2012;s mode.
Photo; Google
 
// Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0