Tummen ner

 
Då sitter man hemma med feber och har ont överallt.. Så medans jag är sjuk kanske de inte blir så mycket bloggande.. Sorry men vad ska jag göra? 
Nu ska jag ta mig alvdon och vila så blir de säkert bättre :D
 
Och om ni ska komentera på min blogg... Visa dig inte anonym okey.. De är bra fånigt okey.. Jag får ju ert IP:Nummer när ni komenterar så jag kan se de! 
Blev bara lite irriterad när man får en komentar att man sätter dit "H" efter vissa ord Tex; Jah ist för jag. Har ni problem med de? 
 
 
// Jennifer

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

stackare, krya på dig! <3

- hihi nej jag har tyvärr inte pro-tema men har funderat på att skaffa det för alla fördelar. Men går det inte att ställa in på samma sätt? ^^

Svar: Tack i alla fall :D <3
jennifer westt

2012-06-10 @ 14:35:01
URL: http://adaras.se
Postat av: Felicia<3

Heej<3 Krya och hoppas att du kommer till skolan i morgon (måndag) <333 känner mig inte heller på topp :( Typ något som går för det är en del som är sjuka nu :(! <33 Krya!!<3<3

Svar: Taack
jennifer westt

2012-06-10 @ 21:12:46

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0