Weheartit

Hejhej! Nu satt jag min och gjorde ett Colage i weheartit. Gjorde de i R-remby. De fungerar ganska bra faktiskt med de programet.
Ikväll ska jag sova över med min ängel Alba :D Vi kommer ha de super roligt :D Alba har hyrt någon tjejfilm så de blir en riktig filmkväll med myys :D
Just nu är jag lite trött och har huvudvärk men de går över när jag går hem och ytar en huvudvärks tablett :)
Jag sitter också och diggar One direction (1D) låtar;
What makes you beautiful
One thing
Save you tonight
Stole my heart
2012
Same misstakes
I want
Taken
Tell me a lie
Gotta be you
Alla domma är super duuper bra :D Ta och lyssna på dom (: Med One direction (;
// Jennifer

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0