Klart! :D

Jah... Vad tycks, själv så gillar jag den skarpt mycket :D
Ja.. Varför jag inte har bloggat är för jag har blivit hackad på bloggen.. Inte så roligt alls faktsikt.. Men jag har fixat en ny design och börjar på nytt.
Idag har det varigt en vanligt långtråkig skoldag men äcklig skolmat då ju.. Självklart..?
Dessutom var det ju morsdag igår och min mammas födelsedag.. Jaoo.. Hon fyller år på morsdag.. Dubbelt med presenter då eller? :D Hahah.. Neh men jag köpe en tröja till mamma & så fick hon en termos och en stoor Komatta :D
Den gillade mamma :D
Men innan idag var jag och hämtade min lillebror hos Linn, www.linnhs.blogg.se och är sjukt avis på hennes rum.. Det var ju helt fantastiskt.. Så nu insåg jag att jag måste fixa mitt rum.. :D Så de ska renoveras snart :D
Men hoppas ni fortsätter att läsa min blogg :D
Kram Jennifer

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0