Just nu:

 
Så har jag precis kollat på pretty little Liars.. Bästa serien ever! Alså den rekomdenderar jag. Ett avsnitt är 40 min.
De handlar om 4 tjejer. Hanna, Emely, Aria, Alison och Spencer. Alison är spårlöst försvunnen.. Alla tror hon är död och dom hittar hennes döda kropp i huset.. Plötsligt så omvandlas allt till ett mord. Tjejerna får SMS lite här och där.. Så smestet står de grejer som hänt och sedan -A. A=alison. Som att Alison såg allt som hände och visste vad som skulle hända? Dom får ialla fall mystiska SMS, Mail och lappar. Man får hänga med på ett riktigt äventyr.. alla i min klass kollade på de.. Idag såg och 1 avsnitt och de räckte för att bli fast i serien. Har sätt 3 avsnitt idag.. Sjuuukt bra Serie (Y) 
Imorgon ska jag kanske vara med Moa ;D <333 Sjukt snäll tjej "tummen upp"
 
//Jenna
 

Kommentarer
Postat av: Felicia<3<3

Vet dem serien äger, men hur kan du vara så säker på att A står för Alison?? <3

Svar: Vet men man får den känslan :)
Kram!
jennifer westt

2012-09-29 @ 20:26:17
Postat av: mathilda

PLL ääggeeeerrr!! är på avsnitt 20 <3 :D

Svar: Håller med :)
Kram!
jennifer westt

2012-09-29 @ 21:00:36
URL: http://ponnymathilda.bloggplatsen.se
Postat av: Linn Bank

PLL är sååååååå bra!! Jag har sett alla avsnitt som finns än så längre, väntar på forsättningen!!! GAAAD LÄNGTAR!

Svar: Håller med dej! <333
Kram!
jennifer westt

2012-09-29 @ 21:21:27
URL: http://linnbank.blogg.se/
Postat av: ...

fin blogg... kolla min

Svar: Tack! Dsm :)
Kram
jennifer westt

2012-09-30 @ 12:36:45
URL: http://crazymeee.blogg.se/

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0