New sweater


Tröja; Gina 149kr  Byxor; H&M 200kr
 
Hola, äntligen lördag, ikväll ska min underbaraste vän sova över hos mej (Y) Än idag har jag hunnt ränna lite på stan och fixk köpt mej denna militär tröjan från gina.. Jag gillade den väldigt mycket.. lite höst färger och de kan passa nu till hösten. Igår så var de skola.. jag tog med mej min bästis hem och vi var på stan och fikade, sedan kom min kompis Jasmine till mej.. Jag målade hennes naglar, faktsikt så kände jag inte  hon.. Hon bara kikade mej och frågade ifall jag kunde måla hennes naglar, och jag svarade ja. Vi bästemde att hon skulle komma till mej, så hon kom till mej, så de var första gången vi träffades men hon ver en super rolig och mysig tjej!
På kvällen drog familjen west till familjen Johansson och där var jag med Bella typ.. bella somnade typ vid 22.00 så jag satt vid hennes MAC BOOK AIR :D (Y) Typ till 01.00 på natten (Y) Men sedan var de dags att gå hem..
Men jag återkommer!
 
 
//Jenna

Kommentarer

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0