Yesterday; Today

Hola!.. Går dagen var sjukt rolig.. Vid 14.25 ung; kom Emilia och vi drog till Espresso House och draack varsin Frampino (Y) Sedan drog vi hem och hoppade studdsmatta med Lukas, Markus, Benjamin och Hampus. Vi hade skit rolig.. typ 2 timmar efter de kom Tea & Luna, så vi hopade med dom (Y) Men luna drog ganska fort.. Tea var la kvar en halvtimma till.. Men sedan var de lite tramms och lek... TYPICAL KIDS. Men idag ska Benjamin nog komma igen...Tror jag (Y) JUST DE! EMILIA HAR JU SOVIT HOS MEJ INATT"! :D men jag blev väckt på ett väldigt weird sätt.. Hon börja låta och hoppas upp och lägger sig på mej och skriker GODMORGON! ;D HAHAHH
 

HAHHAHHAHAHHAHH!  DE REGNADE DEN DAGEN MEN JAG OCH DEN BÄSTA EMILIA PÅ BILDEN! :D 
 
 
//Jenna

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin bild ! :)

Svar: Tackar
Kram
jennifer westt

2012-09-16 @ 14:45:59
URL: http://nattstad.se/jenniferlind
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Jobbigt.. :(

Svar: Hahah aoo (;
jennifer westt

2012-09-18 @ 23:05:51
URL: http://mooollys.se

Kommentera! ♥:

♥Vad heter du?♥:
♥Kom ihåg mig?

♥Din Email här tack!♥ : (publiceras ej)

♥Din blogg ♥:

♥Du gjorde min dag♥:

Trackback
RSS 2.0